Някоѝ чувал ли е за датчик за рециркулация на изгорелите газове.Отчете ми го като грешка като я карах на диагностика.Някои ако знае или е чувал нешто за това да пише
Известие
Collapse
No announcement yet.
датчик за рециркулация
Collapse
X
-
Най вероятно става на въпрос за грешка клапан рециркулция.Винаги съм се чудил от къде взима информация за да отчете такава грешка компютъра.В края на краищата, затапих тръбичката която е след клапана и отвежда газове в смукателния колектор.След това обаче забелязах че въпросната тръбичка е спукана тама където са гъвкавите оребрения.В момента карам така, без да съм взел някакви мерки и като се изпролети ще видя как ще я лекувам.Имам съмнения че грешката се отчита когато дебитомера не е в ред, тъй като именно той командвал какво напрежение да постъпи на бобината на ел.вентила и колко да се отвори, но тъй като не съм сигурен това си остава една хипотеза.Колата е Aлфа 166 2,4 JTDLast edited by balev64; d.m.y г., 20:23.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДатчик ли точно? Или клапан?
Вероятно караш Алфа 166, дизел, коя година?
Comment
-
Вие да не би да говорите за EGR валв т.е. Exhaust Gas Recirculation ??
Ако да поне при мен валв е за смяна но доколкото разбрах може да се блокира да не се отвори и това е. Резултат е че малко повече вредни газове вурли поради по висока температура на изгарене но все още вув рамките на нормалното. Мисля че има теми по този вапрос.Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло+ ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен
+ ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение
Comment
-
Да,има доста теми по въпроса.Но в случая точно по този въпрос липсва информация.Аз няколко пъти поставях проблема във форума,но знаещите си мълчаха а ентусиастите не взеха участие.Та хайде, тъй като случая е удобен, да питаме пак:От какво се формира грешка в системата за рециркулация.Извинявам се че публикувам снимка правена от колега от фиат форум но мисля че разлика между нашите егр и това на снимката няма.Тръбичката е това в дясно,което е с азбестова обсадка(нещото с азбестова оплетка)А оребрението се вижда ясно,намира се леко под най дясната зелена стрелкичкав в долния край,под оплетката.
Last edited by balev64; d.m.y г., 08:05.
Comment
-
Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщениеВие да не би да говорите за EGR валв т.е. Exhaust Gas Recirculation ??
Ако да поне при мен валв е за смяна но доколкото разбрах може да се блокира да не се отвори и това е. Резултат е че малко повече вредни газове вурли поради по висока температура на изгарене но все още вув рамките на нормалното. Мисля че има теми по този вапрос.
http://img192.imageshack.us/i/egrp.jpg/
Comment
-
Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение. Отивате на стругар, прави ви една "метална тапа" сваля се показания маркуч на снимката и там се набива тапата и слагате обратно маркуча.Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.
Comment
-
Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщениеНяма нужда от стругар... Всеки който има ножица за ламарина и парче ламаринка би се справил ако му се занимава. Извинявам се че ползвам снимката на колегата ама ме мързи. Изрязвате ламаринката с формата на това нещо на снимката (приблизително). Става нещо като гарнитурка, но там където е сивото с Х няма дупка просто си е ламарина. Нанизвате го на шпилките и завивате маркуча обратно. Стягате. Готово. Дано не бъркам нещо, но на мойта е точно с такова нещо. Ако не ви се занимава отивайте на сервиз, 5 минути и скромна сума и ще сте готови
Comment
-
Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщениеНяма нужда и от ламаринка по тая логика, запушете го с парцали направо или голяма коркова тапа. Защо още 10 човека на влязат и не повторят същото нещо, което аз казах ама по 10 различни начина.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеНе се нерви, човече. С ламаринка е много по-лесно.Само така изглежда. Но дали е по надеждно да е с ламаринка?
П.С. p3shku извинявай ако нещо остро съм прозвучал, нямах това на ум. Малко е трудна комуникацията през форума и да се разбере кое какво как.Last edited by RoMAN; d.m.y г., 18:16.
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеНе се нерви, човече. С ламаринка е много по-лесно.Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщениеНе се нервя, КокиСамо така изглежда. Но дали е по надеждно да е с ламаринка?
П.С. p3shku извинявай ако нещо остро съм прозвучал, нямах това на ум. Малко е трудна комуникацията през форума и да се разбере кое какво как.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Ей ще падна от коня
Аз разбих един стар свинарник/това сериозно/
и взех от него поцинкована ламарина,подобаващо дебела.
И я изрязах по гарнитурата.За сега седи,почти 7 месеца.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Връща отработените газове още веднъж.Тоест дообработва изгорелите газове на жаргон/яде си лайната/.
Евро 3
За това и в смукателният колектор гледката е след като изсипване на тон мазутsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
Comment