Известие

Collapse
No announcement yet.

датчик за рециркулация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • датчик за рециркулация

    Някоѝ чувал ли е за датчик за рециркулация на изгорелите газове.Отчете ми го като грешка като я карах на диагностика.Някои ако знае или е чувал нешто за това да пише

  • #2
    Датчик ли точно? Или клапан?

    Вероятно караш Алфа 166, дизел, коя година?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Най вероятно става на въпрос за грешка клапан рециркулция.Винаги съм се чудил от къде взима информация за да отчете такава грешка компютъра.В края на краищата, затапих тръбичката която е след клапана и отвежда газове в смукателния колектор.След това обаче забелязах че въпросната тръбичка е спукана тама където са гъвкавите оребрения.В момента карам така, без да съм взел някакви мерки и като се изпролети ще видя как ще я лекувам.Имам съмнения че грешката се отчита когато дебитомера не е в ред, тъй като именно той командвал какво напрежение да постъпи на бобината на ел.вентила и колко да се отвори, но тъй като не съм сигурен това си остава една хипотеза.Колата е Aлфа 166 2,4 JTD
      Last edited by balev64; d.m.y г., 20:23.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Датчик ли точно? Или клапан?

        Вероятно караш Алфа 166, дизел, коя година?
        Казаха ми датчик и аз не знам кво е с точност.Ако мойе колегата де снима коя трабичка е затапил.А и колата е 166 2,4 jtd 1999.Казаха ми сашто че ставала по бавна на старт заштото след 3000 оборота вкарвала изгорелите газове обратно в двигатела за преработка и като се прецака това нешто ги вкарва по рано и всичко се обарква

        Comment


        • #5
          Вие да не би да говорите за EGR валв т.е. Exhaust Gas Recirculation ??
          Ако да поне при мен валв е за смяна но доколкото разбрах може да се блокира да не се отвори и това е. Резултат е че малко повече вредни газове вурли поради по висока температура на изгарене но все още вув рамките на нормалното. Мисля че има теми по този вапрос.
          Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

          Comment


          • #6
            Да,има доста теми по въпроса.Но в случая точно по този въпрос липсва информация.Аз няколко пъти поставях проблема във форума,но знаещите си мълчаха а ентусиастите не взеха участие.Та хайде, тъй като случая е удобен, да питаме пак:От какво се формира грешка в системата за рециркулация.Извинявам се че публикувам снимка правена от колега от фиат форум но мисля че разлика между нашите егр и това на снимката няма.Тръбичката е това в дясно,което е с азбестова обсадка(нещото с азбестова оплетка )А оребрението се вижда ясно,намира се леко под най дясната зелена стрелкичкав в долния край,под оплетката.
            Attached Files
            Last edited by balev64; d.m.y г., 08:05.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
              Вие да не би да говорите за EGR валв т.е. Exhaust Gas Recirculation ??
              Ако да поне при мен валв е за смяна но доколкото разбрах може да се блокира да не се отвори и това е. Резултат е че малко повече вредни газове вурли поради по висока температура на изгарене но все още вув рамките на нормалното. Мисля че има теми по този вапрос.
              Колега най-близко до истината си. Просто трябва да изолирате ЕГР клапана и да се занимавате с него. Грешката винаги ще ви излиза при диагностика, но това е положението. Отивате на стругар, прави ви една "метална тапа" сваля се показания маркуч на снимката и там се набива тапата и слагате обратно маркуча. Друг начин е софтуерно да се изолира, ама пари ще трябва ви вземе някой диагностик и който разбира.

              http://img192.imageshack.us/i/egrp.jpg/

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                . Отивате на стругар, прави ви една "метална тапа" сваля се показания маркуч на снимката и там се набива тапата и слагате обратно маркуча.
                Няма нужда от стругар... Всеки който има ножица за ламарина и парче ламаринка би се справил ако му се занимава. Извинявам се че ползвам снимката на колегата ама ме мързи. Изрязвате ламаринката с формата на това нещо на снимката (приблизително). Става нещо като гарнитурка, но там където е сивото с Х няма дупка просто си е ламарина. Нанизвате го на шпилките и завивате маркуча обратно. Стягате. Готово. Дано не бъркам нещо, но на мойта е точно с такова нещо. Ако не ви се занимава отивайте на сервиз, 5 минути и скромна сума и ще сте готови
                Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                  Няма нужда от стругар... Всеки който има ножица за ламарина и парче ламаринка би се справил ако му се занимава. Извинявам се че ползвам снимката на колегата ама ме мързи. Изрязвате ламаринката с формата на това нещо на снимката (приблизително). Става нещо като гарнитурка, но там където е сивото с Х няма дупка просто си е ламарина. Нанизвате го на шпилките и завивате маркуча обратно. Стягате. Готово. Дано не бъркам нещо, но на мойта е точно с такова нещо. Ако не ви се занимава отивайте на сервиз, 5 минути и скромна сума и ще сте готови
                  Няма нужда и от ламаринка по тая логика, запушете го с парцали направо или голяма коркова тапа. Защо още 10 човека на влязат и не повторят същото нещо, което аз казах ама по 10 различни начина.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                    Няма нужда и от ламаринка по тая логика, запушете го с парцали направо или голяма коркова тапа. Защо още 10 човека на влязат и не повторят същото нещо, което аз казах ама по 10 различни начина.
                    Не се нерви, човече. С ламаринка е много по-лесно.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                      Не се нерви, човече. С ламаринка е много по-лесно.
                      Не се нервя, Коки Само така изглежда. Но дали е по надеждно да е с ламаринка?

                      П.С. p3shku извинявай ако нещо остро съм прозвучал, нямах това на ум. Малко е трудна комуникацията през форума и да се разбере кое какво как.
                      Last edited by RoMAN; d.m.y г., 18:16.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                        Не се нерви, човече. С ламаринка е много по-лесно.
                        Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                        Не се нервя, Коки Само така изглежда. Но дали е по надеждно да е с ламаринка?

                        П.С. p3shku извинявай ако нещо остро съм прозвучал, нямах това на ум. Малко е трудна комуникацията през форума и да се разбере кое какво как.
                        И като го запечатате с ламаринка от капачка за буркан или от кен бира да речем, след има няма няколко месеца отново сте с дупка и свободно преминаващи газове
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #13
                          Ей ще падна от коня

                          Аз разбих един стар свинарник/това сериозно/
                          и взех от него поцинкована ламарина,подобаващо дебела.
                          И я изрязах по гарнитурата.За сега седи,почти 7 месеца.

                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            А ако се махне маркуча и да си взима чист въздух какво може да се получи.Просто не знам за какво сллужи и питам защо се запушва някои ако може да дава обяснение.МЕРСИ

                            Comment


                            • #15
                              Връща отработените газове още веднъж.Тоест дообработва изгорелите газове на жаргон/яде си лайната/.
                              Евро 3
                              За това и в смукателният колектор гледката е след като изсипване на тон мазут
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment

                              Working...
                              X